1 Haziran 2011 Çarşamba

gün

   

   Çok kafa ütülese de şu annemin gün muhabbetlerini seviyorum. Dün gene etinden sütünden yününden fazlasıyla yararlandım sağolsun  öküz gibi yedim. Bu işin tek kötü yanı sabah erken kalkmak zorunda olmak ve salondan başlayarak evi komple süpürmeye yardımcı olmak..sonra toz almak.. eşyaları yerine kaldırmak düzen,intizam filan.. bi de patates rendelemek.. evet tek kötü yanları bu. Zaten günü de ben veriyorum ama paraları annem götürüyor anlamadım ben bu işi.. Kapıyı açıp gelen misafirleri güler yüzle karşılayan da ben, "emine teyzecim hoş geldiniz, hatice teyzecim nasılsınız, aa birgül teyzecim valla hiç değişmemişsiniz" diyaloglarına giren yine ben..Evi süpürdük, ortalığı topladık, patates rendeledik ee sonuç? Bari şu hasılatın ucundan 3-5 kuruş vereydin be anacım..O kadar ter aktı kçımızdan onun da mı hatrı yok gözünde? Napalım validenin canı sağolsun biz gene son sürat evde hizmete devam  ederiz emrine amadeyiz..sevgiler

2 yorum: