14 Ocak 2015 Çarşamba

hiçbir şey yazmak

iğrençlik yaparak "hiçbir şey" yazıp sonlandırmayacağım tabi. bu gerçekten iğrenç olurdu. sikindirik ama sade bloğuma huzur verici yağmur sesi widgeti entegre etmek aklıma gelmişken uzun zamandır yazmadığımdan, 1-2 kelam bir şeyler gireyim dedim ama hakikaten aklıma hiçbir şey gelmiyor. başlığa bile yazacak bir şey bulamadığım için öyle yazdım. bende galiba yazma yeteneği sıfır ya. millet nasıl blogger oluyor, o sikko puccalar, rezalet pink freudlar buraları nasıl dolduruyor ben anlamıyorum. ya ben bu hayatta hiçbir şey yaşamıyorum, her günüm standart geçiyor; ya da onların hayatları çok alengirli, sürekli aşk-meşk-ilişki-moda varyasyonları fazla. şu bir gerçek, blog işi net kadınların olayı ya. sadece kıyafetten girseler dünyanın malzemesi çıkar. lan bende o bile standart. zaten erkeğin giyimi dediğin ne ki abi? bunun bir de ilişki kısmına girsen bırak bloğu sayfa sayfa kitap yazarlar ki onu da yazıyorlar amına koyim. az ekmeğini yemediler diyeceğim ama tüm ekmeği bundan yediler.
ticari kafam olsa, yatkın olsam falan net kadınların üzerine oynardım. kadınların üzerine yapılan yatırım mozambik'te bile olsa elinde PAT-LA-MAZ. 1 hafta aç kalır gider o alacağı kıyafeti gene alır. düzen böyle abi. çok net. sikindirik kadın kuaförleri bile bir boyadan 30-40 artık neyse para alıyor. lan boyanın maliyeti adama 5 lira 10 lira! saç kesimi, dizayn, fön, hele ki gelin başı kısmına değinmek bile istemiyorum moralim bozuluyor. ama ticari zekayı takdir ediyorum. kadın milletine ver kozmetiği, kıyafeti bakma arkana. bırak seni, kendini hatırlaması 1 haftasını alır. baksana hiçbir şey yazmak aklına gelmeyen benim bile sırf bundan yazacak bir şeyim çıktı. sağ olsunlar. neyse çok yazacak değildim zaten. bu kadar kadın goygoyu kafi. burada kimse olmayacağını biliyorum ama yine de selamlar. en azından kendime.

1 yorum:

  1. Çok seksist yaklaşmışsın olaya. Kadın milleti falan?

    YanıtlaSil