19 Kasım 2014 Çarşamba

4 Şarkı - 1 Kişi

tek kişiyi anlatan 4 harika şarkı. öznesi tek, yüklemi tek.

"hiç ummazdım, oldu
sonbaharda hediye gibi geldin,
hoş geldin"

                                         Sezen Aksu
 ...

"hoş geldin kadınım,
hoş geldin,
ayağını bastın odama..
kırk yıllık beton,
çayır çimen şimdi,
hoş geldin kadınım,
hoş geldin.."

                                         İlhan İrem (Şiir: Nazım Hikmet Ran)
...

"bugün dağların dumanı aralandı,
hoş geldin.

ah ışıklar içinde kaldım,
yandım efendim.

bugün günlerden güzellik,
sefa geldin,
hoş geldin

ah bu yağmur yalnızlığımmış,
dindim efendim."

                                          Birsen Tezer & Hüsnü Arkan
...

"hoş geldin,
çalmadan gir içeri,
sen geldin,
tanıdım gözlerini"

                                           Cem Adrian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder