9 Kasım 2014 Pazar

çok uzun aranın ardından

    unutmuştum ben burayı. en son postun ardından neredeyse 3,5 sene geçmiş. hayatımda daha pilotajın p'si yokken, buraya batan güneşle birlikte süzülen bir boeing koymak da aslında hayalimin ne kadar uzun zamandır var olduğunu ortaya koyması adına güzel olmuş. buraya karalarım arada bir şeyler. biraz tasarımı düzgün ve göze hoş gelir hale getirirsem fena da olmaz. tabi üşenmezsem.

   hayatımda ne değiştiğini düşünüyorum da 2011'den beri, sanırım hiçbir şey. hala aynı ben. 

   ama güzel bir kız hayatımda. yani umarım öyledir. genelde hep ilişkilerdeki yıkık dökük enkaz üzerime kaldığı için birine "hayatımda" demeye korkar oldum. hala da korkuyorum desem yalan olmaz gerçi. bakıp göreceğiz işte. bakarsın gene buraya enkazdan kalan postlar girer, kendi kendime "oğlum sen hakikaten hiç değişmeyeceksin" derim. 


  uzun bir girdi olmasın. sözün özü; hayat bana hangi rolü çizdiyse, onu oynuyoruz bir şekilde. hadi eyvallah.

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder